ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Συνάντηση εργασίας της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής με την Ένωση Γονέων & Κηδεμόνων των μαθητών των Σχολείων του Δήμου Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης
Την Τετάρτη 14-12-2022 πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας μεταξύ της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής και της Ένωσης Γονέων & Κηδεμόνων των μαθητών των Σχολείων του Δήμου Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, μετά από πρόσκληση της τελευταίας.
Συζητήθηκαν θέματα που τέθηκαν από την Ένωση Γονέων & Κηδεμόνων και αφορούσαν, μεταξύ άλλων:
-
- Τη στελέχωση σχολικών μονάδων με εκπαιδευτικό προσωπικό και ειδικό βοηθητικό προσωπικό.
- Την υποστήριξη των σχολείων με ενίσχυση του θεσμού των Ψυχολόγων και των Κοινωνικών Λειτουργών.
- Τις σχέσεις των σχολείων με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, καθώς και τα θέματα που προκύπτουν και χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης από τις υπηρεσίες των Δήμων, όπως κύρια τα θέματα πυρασφάλειας και αντισεισμικής προστασίας, αλλά και άλλα θέματα όπως πόροι, καθαριότητα, υγιεινή, ασφάλεια, φύλαξη, συντήρηση, αναβαθμίσεις.
- Τη συνεργασία Σχολικών μονάδων και Συλλόγων/Ένωσης Γονέων & Κηδεμόνων
- Τη λειτουργία των Σχολικών Συμβουλίων και τον ρόλο των Εσωτερικών κανονισμών λειτουργίας των σχολείων
- Την ενίσχυση Ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων, την ομαλή ένταξη αλλοδαπών μαθητών-τριών στα σχολεία.
- Το άνοιγμα των σχολείων στην τοπική κοινότητα.
Ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, κ. Κωνσταντίνος Παπαχρήστος, ενημέρωσε την Ένωση για όλες τις ενέργειες που έχουν γίνει από πλευράς της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής προς την κατεύθυνση της προώθησης και επίλυσης των παραπάνω θεμάτων, σε συνεργασία με τις σχολικές μονάδες και τους οικείους δήμους. Επίσης, εξήρε το έργο της Ένωσης και την πρωτοβουλία της για τη σημερινή συνάντηση και δεσμεύθηκε στην πρότασή της για κοινές μελλοντικές δράσεις. Τονίστηκε, εκατέρωθεν, ότι οι καλές σχέσεις συνεργασίας σχολείου-οικογένειας διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην κοινωνικοποίηση, στην επίδοση, στη μελλοντική εξέλιξη των παιδιών, αλλά και στην γενικότερη ποιοτική αναβάθμιση του σχολείου.